Friday, June 18, 2010

makin hari makin benci.

majlis menyambut menantu will be held today at somewhere nun di sana. woke up late macam biasa at 10, everything is miserable. i have to change my timing bangun pagi. macamana lah aku nak bangun awal pagi esok since malam ni aku tidur kat rumah my mother in law. arghhh!

even though i am not happy being a part of them, i have to jaga air muka aku jugak. biarlah diorang ingat aku suke diorang. malas lah nak tunjuk2 kite ni tak suke die kan? ahh hipokrit nye aku! hahahaa!

tak tahu lah weh. i just hate them day by day. there are so many little thing diowang punye perangai yang memang takley masuk dalam otak logik akal aku. little thing yang bila dikumpul2 akan jadik banyak bertimbun2 dan buat aku rase macam nak jerit SHITTT!!

4 comments:

  1. ko benci derang??
    tah tah ko ngandung kot??hahhahaha

    ReplyDelete
  2. akak manis..
    bawa bersabar..hahaha..

    ReplyDelete
  3. wooww? dasatnya..
    org pun baru dapat kakak ipar
    blom sampai seminggu
    tau x satu benda?
    org risau gila2 dia rasa x selesa duk rumah org ni
    ya la...x mau la dia rs mcm lg best sebelum kawin
    so bila nmpk dia org tegur ja..senyum.. kalo leh tlg..org tlg..cakap2 dgr dia.. tp rs serba slh jg sbb mn tau kan dia mau be alone gitu
    huhuhu tp tu la...org x mau dia rasa rimas d rmh ni
    uhuhu..hope dia slesa duk rmh ni...

    o ya! dan kakak manis jg! selmt pgntin baru! n mungkin kakak manis ni blom adapt dgn title isteri org kali sbb tu rs benci gitu.. ntah la..org pun xda pglaman ni..blom kawin ok...hiihi..tp org doakan akak manis happy ngan famili k? n my kakak ipar too! (n__n)


    sorry,,panjang pula org membebel ni...hehe

    ReplyDelete