Tuesday, June 22, 2010

hari2 di rumah in law

okay. now aku kat rumah kakak ipar aku. sedang meniarap mengadap laptop tesayang. san ngah tidur mati kat sebelah. kakak ipar keluar pegi mane ntah. tinggallah anak2 beliau bersama maid beliau.

dah 3 malam aku tidur kat umah in law. dan sudah tiga malam aku nangis teresak2 macam budak nak susu tapi si mother tidak mau kasik. puas dipujuk. makin dipujuk makin menjadi2 nanges.

bukan tak suka duk situ. hidup aku kat rumah in law ni heaven gile. okay not that heaven lah kan. tapi aku dilayan macam puteri. macam sahaja.

lapar? mama masakkan. dahaga? jap mama buatkan sirap. dah siap makan? ah letak saje pinggan tu dalam singki. mengantuk? pergi lah tidur.

seee!? macam puteri kan? tapi aku stil rase nak nangis tiap mase.

1 comment:

  1. laaa kenapa? ok lah tu....(bagi aku yang tak merasa di layan mcm tu)

    ReplyDelete